ثبت نام دوره پیشرفته بازیگری

دوره پیشرفته برای هنرجویانی در نظر گرفته شده است که کلاس ها و آزمون های دوره متوسطه بازیگری را پشت سر گذاشته اند و یا سابقه و تجربه بازی مقابل دوربین به صورت حرفه ای را داشته اند که می توانند با ارائه رزومه کاری و کسب حدنصاب امتیاز در آزمون ورودی، به این دوره راه پیدا کنند.

در این دوره، بازی مقابل دوربین به شکل پیشرفته، ناگفته ها و نانوشته های بازیگری، توسط آقای امین حیایی و اساتید مجرب تدریس می گردد.

فارغ التحصیلان مستعد این دوره تحت حمایت موسسه هنرگستر حیایی قرار می گیرند.
آموزش بازیگری پیشرفته | دوره بازیگری پیشرفته | کلاس بازیگری پیشرفته

دوره پیشرفته بازیگری، کلاس پیشرفته بازیگری امین حیایی

آموزش بازیگری و تیم‌سازی. حالا نوبت به اصل ماجرا رسیده است! اصل ماجرا بازیگر شدن است. در دوره‌ی پیشرفته‌ی بازیگری موسسه هنرگستر حیایی می‌توانید بازیگری تئاتر و بازیگری سینما را فرا بگیرید. بخش هیجان‌انگیز ماجرا، انتخاب بهترین هنرجوها برای یک اجرا است. این اجرا در سالن آکادمی برگزار می‌شود و هنرجویان می‌توانند به ایفای نقش بپردازند. همچنین جشن فارغ‌التحصیلی هنرجویان علاقمند به بازیگری پس از این دوره روی می‌دهد.

کلاس بازیگری پیشرفته امین حیایی

آموزش بازیگری در دوره‌ی پیشرفته موسسه بازیگری حیایی برای هنرجویانی در نظر گرفته شده است که کلاس‌ های بازیگری امین حیایی و آزمون‌های دوره متوسطه را پشت سر گذاشته‌اند و یا سابقه و تجربه بازی مقابل دوربین به صورت حرفه‌ای را داشته‌اند. این هنرجویان و علاقمندان می‌توانند با ارائه رزومه کاری و کسب حدنصاب امتیاز در آزمون ورودی، به دوره‌ی پیشرفته راه پیدا کنند.

دوره پیشرفته بازیگری

در این دوره، بازی مقابل دوربین به شکل پیشرفته، ناگفته‌ها و نانوشته‌های بازیگری، توسط آقای امین حیایی و اساتید مجرب تدریس می‌گردد.

آموزش بازیگری پیشرفته

مباحث مهم بازیگری تئاتر و سینما برای هنرجویان، فارغ از سن آن‌ها، در دوره‌ی پیشرفته آموزش داده می‌شود. یکی از نقاط قوت این دوره این است که اساتید مجرب و کارآزموده‌ی سینما، مانند امین حیایی، تدریس دروس این دوره را بر عهده دارند.

مراحل ثبت نام در دوره های آموزش بازیگری

  • بر روی لینک مقابل کلیک نموده، پس از تکمیل نمودن فرم پیش ثبت نام، منتظر تماس همکاران ما جهت هماهنگی جلسه مصاحبه و مشاوره باشید.
  • درصورت قبولی در مصاحبه، فرآیند ثبت نام قطعی انجام خواهد شد.
4.8/5 - (36 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست